[Talk-dk] Aftale om ortofotos for Danmark - work in progress

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Fre Jan 7 00:19:07 GMT 2011

On 06/01/2011, at 20.03, Lars Christensen wrote:

> det ser rigtigt godt ud, og jeg tror på at der kommer til at ske et
> kvante spring i kortlægningen af lille danmark nu, takket være jeres
> indsats

For en ordens skyld lad mig lige påpege, at "et kvantespring" er det
mindst mulige spring imellem to niveauer man kan forestille sig. I
populært sprogbrug betyder "et kvantespring" muligvis et kolonormt
stort spring, men det er altså i modstrid med fysikken. Lad os derfor
nøjes med at håbe, at der kommer et *spring* i kortlægningen af lille
Danmark. :-)

-- Morten