[Talk-dk] Aftale om ortofotos for Danmark - work in progress

Peter Brodersen peter at ter.dk
Man Jan 17 03:34:32 GMT 2011

Hej,

2011/1/9 Anton Rasmussen <anton_rasmussen at yahoo.dk>:

> Pointen er: Kvantespring kan være så store man måtte ønske, men vil typisk
> have en nedre grænse. Altså en god metafor for rykvise ændringer :-)

Jeg er enig. Og hvis vi virkelig skal brokke os over udtryk i den
kategori, så kunne vi passende snakke om ordet "atom" i første omgang,
som ikke er så udelelig endda :-)

> mvh og beklagelser for off topic
> Anton Rasmussen

Lidt tilbage on-topic, så har jeg opdateret Fugro-dokumentationen
(både på dansk og engelsk), så der nu også er vejledninger til editors
online, samt et par kommentarer om kildeangivelse, præcision og
referencegrundlag samt dækningsgrad:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Fugro

I er naturligvis velkomne til at komme med kommentarer, opdateringer
og ændringer, enten her eller direkte på wikien. Jeg håber på at få
taget nogle flere screenshots en af dagene.

Det kan stadigvæk være, at WMS-URL'en ændrer sig en af dagene efter en
DNS-opdatering, men den gamle kommer sandsynligvis fortsat til at
virke i lang tid.

- Peter Brodersen