[Talk-dk] Start på motorvejsfrakørsler

Ivar Madsen lists.openstreetmap.org at milli.dk
Fre Jul 1 14:34:29 BST 2011

Hej

Det er lige præcis sådan, jeg synes at det skal være.

I stedet for at kritisere, det arbejde der lavet, vælger jeg bare at forbedre
arbejdet. Vil bare lige være sikker på, at det jeg så ændre det til, er det
rigtige, så ikke der bagefter er nogen der siger at det var  noget lort at
lave :-)

Det giver så bare et nyt spm. hvor en motorvej er 3 sporet i en retning, og
det ene spor så bliver til afkørslen, hvad gør man så der?

Det er f.eks. hvor Værebrovejs nedkørslen bliver til et 3. spor med brede
stribet der skiller til de øvige 2 spor, og så længer fremme bliver til
frakørslen til Motorringvejen.

Eller Motorringvejen, som er 3 sporet i sydlig retning, og det ene spor bliver
til frakørslen mod Holbækmotorvejen i vestlig retning.
Min mening er ca. 100 meter før de deler sig, men er meget usikker på om det
vil være det rigtige?

--

Med venlig hilsen

Ivar Madsen