[Talk-dk] Start på motorvejsfrakørsler

Ivar Madsen lists.openstreetmap.org at milli.dk
Lør Jul 9 10:25:03 BST 2011

Fredag den 1. juli 2011 16:48:03 skrev du:
> Synes det er et godt initiativ, jeg tror generelt motorvejene kunne
> bruge at en eller anden lige tjekkede dem igennem. Jeg har ført hørt
> om GPS-enheder der for sent fortæller folk at de skal tage en
> afkørsel, og spørgsmålet er om det skyldes dårlige kort eller dårlig
> software.

Har siddet i flere timer, og rettet frakørslerne, og nu jeg var i gang, så også
ført selve motorvejrsporene så de ligger på midterlinien, men hvad er der så
efterfølgende sket? De er ført tilbage til hvad de  var før jeg ændrede.

ses f.eks. her.

http://www.openstreetmap.org/edit?lat=55.45732&lon=11.98367&zoom=16

Hvorfor /  hvordan er det sket?

--