[Talk-dk] Vejnavne - slut med OSAK-opdateringer af adresser

Ole Laursen olau at hardworking.dk
Man Jul 11 12:11:38 BST 2011

> Fælles for alle løsninger er at det vil kræve en del goodwill fra Peter, som
> vil skulle lave ændringer der går imod hans overbevisning af hvad der er
> korrekt, så jeg forstår udemærket hvis ikke han er videre interesseret.

Ja, jeg er jo som tidligere nævnt begyndt at kigge på API'et til OSM
(som er lidt mere primitivt end forventet), og uden at have set
kildekoden til Peters scripts, virker det indlysende at den korteste
vej ville være for ham at inkorporere det i sit PHP-script fordi der i
det allerede er styr på en masse ting.

Men hvis Peter ikke er interesseret i det, hvad der jo desværre for os
alle virker til at være tilfældet, har jeg hele tiden været indstillet
på at gøre arbejdet selv. Jeg håber stadig lidt på at vi ikke skal ud
i at skrive en ny adresseimportering.

Æh, Peter, hvis du overhovedet ikke har lyst til at arbejde mere med
adresserimporteringen, er du så interesseret i at frigive kildekoden
så en anden måske kan bruge det som udgangspunkt?

Ole