[Talk-dk] Vejnavne - slut med OSAK-opdateringer af adresser

Niels Elgaard Larsen elgaard at agol.dk
Man Jul 11 15:01:03 BST 2011

Den 11-07-2011 15:45, Ole Laursen skrev:

> Du har helt ret i at vi har brug for at gemme det navn der var forkert
> - ellers kan det jo være ændret fuldstændigt.
>
> Men hvis vi ikke gemmer et eller andet om punkterne eller vejen, kan
> man kun lave globale rettelser, og da der øjensynligt kan være lidt
> delte meninger om forkortelserne, er jeg temmelig loren ved det.

Ja, der var derfor jeg kun skrev at jeg tvivlede på at det var
nødvendigt med mere data.

Så tag gerne kommunekode med, hvis du er mere tryg ved det.

Eller vi kunne bare begynde med at indrapportere rettelser og se om der
skulle være en kollision (flere veje med samme OSAK-navn, der skal
rettes til forskellige vejnavne).

Eller du gøre det valgfrit, om man ville angive en kommunekode, når man
indrapportede en rettelse.