[Talk-dk] Så skete det der ikke måtte ske

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Man Jul 18 21:49:07 BST 2011

On 18-07-2011 22:30, Kim Foder wrote:
> Hej
>
> I gennem nogen tid har jeg set hvordan en eller flere brugere ukritisk
> har modificeret mine og andres mappings i det syd og sydvest fynske,
> både GPS og Fugro baserede.
>
> Ændringerne er nærmest totale, ikke mange noder forbliver urørt, og det
> gjorde mig lidt mistænksom, nogen fejl vil der jo være, og de skal
> naturligvis rettes, men dette ser ud som at nogen har travlt med at
> tilrette alt efter Fugro.
>
> Jeg har i dag opdaget at noget kyststrækning, som jeg har kortlagt, er
> [...]

Jeg tror indtil videre at vi slår koldt vand i blodet og venter på svar
fra Hjart inden vi skriver flere følelsesladede mails. Jeg tvivler på der
er tale om ond vilje når man lægger sådan et stort arbejde i det, men det
er selvfølgelig ærgerligt at det er gået ud over dit arbejde.

Som du siger er komplet revert en rigtig dårlig løsning. Umiddelbart vil
jeg sige det nok er på tabskontoen, med mindre du kan udpege enkelte
changesets der er overvejende fejlagtige.

Har du husket at sætte source og/eller en beskrivende comment på dine
changesets, så man (og Hjart) kan slå history op og se du har været i
området?

Generelt - som de siger på Wikipedia: Assume good faith.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk