[Talk-dk] Så skete det der ikke måtte ske

Esbern Snare esbensnare at gmail.com
Man Jul 18 22:44:14 BST 2011

Jeg har sagt det før og skal gerne gentage min holdning - LAD VÆRE AT
RETTE I ANDRES ARBEJDE UDFRA  FUGRO hvis du ikke har loalkendskab til
stederne eller du på anden måde ved at der er fejl i dataene. Det er
manglende respekt for andres måske surt opmålte data. Dette skal ikke
forståes sådan at man ikke skal mappe efter fugro, map endelig løs der
hvor der ikke er mappet, det giver selvfølgelig nogle fejl, men lad de
lokale "cykel og gps folk" tage sig af at rette dem.... og husk så
også at GPS logninger også kan være behæftet med fejl

En anden god ting er også at sætte en kommentar på hvis man retter
andres data, f.eks. retter man en fugro skov til efter virkeligehde,
så skriv lige "korrigeret efter lokalkendskab eller sådan noget"

mvh
Esbern