[Talk-dk] Lidt statistik

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tir Mar 1 08:30:15 GMT 2011

Hej

Jeg stemmer også for den første. Jeg har ikke stødt på nogen veje, der ikke
passer overens med OSAK. Har brugt alt_name, hvor jeg ved hvad det er. Da
det ikke altid er til at finde ud af (F.eks. N. kan være nordre eller
nørre).

Så passer det også sammen med den officielle OSAK import, så vi ikke behøver
at lave om i adresserne (=stort arbejde)

Det er ellers et super arbejde du har lavet, med stats.tx (super med
antallet, lige det jeg tænkte) og din missing adresse side. Mega fedt.

Jeg har mange vejnavne, der mangler et punktum efter forkortelsen f.eks. Gl
-> Gl.

/Jens