[Talk-dk] Vejnavne og OSAK-data (Re: Lidt statistik)

Ole Laursen olau at hardworking.dk
Man Mar 7 14:18:27 GMT 2011

Claus Hindsgaul <claus.hindsgaul at ...> writes:
> Alle adressepunkter udstyres med "OSAK-name"-tag samt et
> name-tag, der som udgangspunkt har samme indhold.
> Alle veje indeholder blot det name-tag, der svarer til adressepunkterne.

Jeg ville tro det kunne løses ved at OSAK-import-halløjet lige laver et
opslag om der skulle være en vej i nærheden med et matchende OSAK-navn
og name, og i så fald retter street name til på adressepunkterne. Men nu
ved jeg ikke hvordan det hele er skruet sammen. :)

Der er ikke nogen samlet dokumentation af OSAK-importen endnu? Jeg fandt
tråden her

https://groups.google.com/group/osm-dk/browse_thread/thread/eba6b2ac6cbd753f

og det virker nok som om det skulle være muligt at rette et navn og så
give den her side et poke

http://osm.ter.dk/address_insert.php

Ole