[Talk-dk] Afklaring vedr. brug af stamdataregisterdata for vindmøller fra Energistyrelsen

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Man Mar 7 18:56:02 GMT 2011

Hej Alle

Skal lige af afklaret med jer om, det svar jeg har fået fra energistyrelsen
gør at vi kan importerer stamdataregisterdata for vindmøller [1]

Svar på forespørgselen:

*Tak for din forespørgsel om muligheden for at bruge data fra
Stamdataregistret for vindmøller.*

* *

*Data er offentlige og kan benyttes med følgende forbehold:*

*-      data må ikke benyttes til markedsføring*

*-      Energistyrelsen har ikke ansvar for evt. fejl i data*

*-      Energistyrelsen har hverken ansvar for eller forpligtigelse til at
vedligeholde og opdatere data.*

*Hvad siger I til det - er det godkendt til import?*

Personligt har jeg lidt et problem med linjen om markedføring.

Mvh

Jens Winbladh

[1] -
http://www.ens.dk/da-DK/Info/TalOgKort/Statistik_og_noegletal/Oversigt_over_energisektoren/Stamdataregister_vindmoeller/Sider/forside.aspx