[Talk-dk] OSM-Danmark nu med i et Landmåler speciale i Horsens

Ole Laursen olau at hardworking.dk
Fre Mar 11 23:09:56 GMT 2011

Carsten Nielsen <list_reply at ...> writes:
>     Super.
>     Jeg mener at det her er værd at huske at det er fysiske ruter vi
>     mapper (skiltede ruter) ikke imaginære ruter som kun er defineret på
>     papir.

Jeg tænkte i hvert fald på de nationale og regionale ruter som er skiltede og
vedligeholdt fra officielt hold, om end kortene over de regionale for en stor
dels vedkommende virker til at være gået under sammen med amterne.

Jeg var ude at tjekke endestationen for en af ruterne i Himmerland forleden hvor
alle de officielle kort og rutebeskrivelser jeg ellers fandt viste sig at stoppe
betydeligt før skiltningen gjorde.

Om det så er skiltene der er forkerte eller omvendt, er et godt spørgsmål.
Foreløbigt fulgte jeg skiltene.

Ole