[Talk-dk] Afstemning tagging af vejnavne i forb. med OSAK

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Man Mar 14 10:09:10 GMT 2011

Jeg har i forlængelse af den megen snak her på mailinglisten og efter
devisen "konsistens er langt vigtigere end at JEG får min vilje" oprettet
en side på wikien hvor jeg forestiller mig vi stemmer om hvordan vi skal
tagge vejnavne hvor det ikke stemmer overens med OSAK data.

Siden kan findes på følgende adresse, og jeg anbefaler vi bruger en uges
tid (til midnat søndag) på at diskutere (gerne på discussion siden) og
tilrette valgmulighederne før vi afholder selve afstemningen.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Vejnavne_og_OSAK

Jeg skal nok sende en reminder næste uge når vi starter afstemningen.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk