[Talk-dk] Et nyt indlæg om vejnavne

Morten Bek Ditlevsen bek at termestrup.dk
Ons Mar 30 09:07:34 BST 2011

Min mening er, at vejen er tag'et korrekt - med mindre udtalen af vejnavnet
er "G M L Landevej".
Det må være op til navigationssoftware og søgemaskiner at matche "Gl" "Gml"
"Gl." "Gml." med "Gammel" og "Gamle", så man får 'Gammel Landevej' frem hvad
end man søger på Gl Landevej eller nogle af de andre alternative stavemåder.

Mvh,
/morten