[Talk-dk] Hastighedsgrænser

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Tor Mar 31 19:03:38 BST 2011

ahh, den tror jeg ikke på. Vores iso3166-1a2 kode er DK[1] og alternativt
betegnes vi som DNK eller DEN. Vi har svjv heddet DA i NATO regi, men gør
det ikke mere. Så talk-dk er vel ikke en smutter? Openstreetmaps forkortelse
DA for Danmark må være en faceplantet.

http://www.iso.org/iso/support/country_codes/iso_3166_code_lists/iso-3166-1_decoding_table.htm#DK

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe