[Talk-dk] Hastighedsgrænser

Ole Nielsen on-osm at xs4all.nl
Tor Mar 31 19:31:48 BST 2011

Ok, jeg giver mig. Jeg har fået mixet ISOerne lidt. Wiki-siden key:name
referer til ISO 639-1. Men den gælder for sprogkoder, ikke for
landekoder. Så name:da er korrekt, når det er det danske navn for et
eller andet. Men "dk" skal altså anvendes til tags, der er gyldige i et
givet land.

Talk-dk er derfor ok, sålænge det gælder diskussion om osm i Danmark
(uanset hvilket sprog det foregår på). Men det burde være talk-da, hvis
det var en dansksproget liste for osm relaterede emner generelt.

Ole