[Talk-dk] Changeset med mærkelige fejl

Johnny Rose Carlsen osm at wenix.dk
Man Maj 23 12:10:12 BST 2011

Hej Søren,

Du må endelig ikke tage det ilde op, det har tydeligvis ikke været din
hensigt, men jeg spekulerer bare på hvad der egentlig er gået galt.

Er det baseret på en bug, eller er det editoren der er blevet brugt
forkert. Hvis du har gjort det forkert, er det stor sandsynlighed for
at det også kan ske for andre - måske er der noget der kan fikses et
sted.

Meld endelig tilbage hvis det er noget som vi andre kan lære af :)

Tak for det hurtige svar :)
 - Johnny Carlsen