[Talk-dk] Changeset med mærkelige fejl

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Man Maj 23 14:11:10 BST 2011

Så er 8 veje fikset tilbage til den gamle vejtype i det changeset  -
Jeg har været i tænkeboks over hvad der kunne være gået galt - Der var
vist en Potlatch 2 opdatering (London Mapping Weekend vist nok)-
dengang, og jeg ved ikke om der har været noget short-cuts knapper jeg
har siddet og rodet med uden at opdage at det lavede ændringer - det
er mit eneste umiddelbare bud.

Jeg tager det ikke ilde op - det er jo et bevis på at tingene bliver
opdaget i OSM regi ;-)