[Talk-dk] Landenærket Pedestrian eller Residential

Stefan Barfred Stefan.Barfred at Bar-Tech.net
Ons Maj 25 17:48:35 BST 2011

From: stefan12 at barfred.dk
Sent: 25. maj 2011 18:36
To: 'talk-dk at openstreetmap.org'
Subject: Landenærket Pedestrian eller Residential

Har et spørgsmål vedrørende rute beregning, jeg kan ikke komme fra Landemærket til Krystalgade fordi nedenstående vej stykke er mærket som fodgænger zone, selv om der gerne må køre biler, skal jeg rette det til "highway=residential" eller "motor_vehicle=yes" ?

Dette stykke af "landemærket" er mærket med "Oplysnings tavle" om gågade, så der er ikke noget forbud mod at køre ind den vej.

Nedenstående er link til det omtalte stykke af Landemærket.