[Talk-dk] Opdateret DA:Map features

Sonny Andersen sba at bukhmark.dk
Tir Nov 1 07:33:50 GMT 2011

OK, jeg har ladet mig forvirre af overskriften og udtrykket "Spor", så lad
os endelig fjerne alt om stier i denne forbindelse.

Jeg synes, at vi skal beholde "Grusvej" i overskriften, og så ændre grade1
til: "Fast vej hovedsageligt belagt med asfalt, fliser eller beton". - Min
pointe er, at du kun ville overveje klassificeringen tracktype på en vej,
som er dårligere end en almindelig, asfalteret vej. Det kan fx være, at den
kun er nødtørftigt asfalteret.
Jeg mener, at jeg har læst et eller andet sted, at "unclassified" er en vej,
som skal tjekkes nærmere ved en senere lejlighed, måske af nogen med
lokalkendskab, men som man har behov for at oprette her og nu.

Sonny