[Talk-dk] Opdateret DA:Map features

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tir Nov 1 09:22:33 GMT 2011

Hej

Grusvejs afsnittet ser fint ud.

Det er dog altid en diskussion om en vej skal klassificeres som track eller
unclassified. Når man se grusveje der fungere som større veje, typisk på
landet.

En lille rettelse ang. unclassified, så er det beskrevet således:

*Almindelig vej* som falder uden for de foregående kategorier (typisk
mindre veje på landet eller i industriområder).

Hvor at man skal bruge highway=road hvis man ikke kender til
klassificeringen af vejen. Se evt.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Droad

/Jens