[Talk-dk] Opdateret DA:Map features

Sonny Andersen sba at bukhmark.dk
Tir Nov 1 23:26:02 GMT 2011

... men det er nu en nyttig diskussion ...

Din redigering er OK med en undtagelse: Jeg synes, at "spor" er absolut
misvisende i denne sammenhæng, men iflg. min gamle Oxford Dictionary, så kan
"track" også betyde "path or rough road made by persons/animals", så vi kan
roligt kalde det vej.
- i overskriften ville jeg skrive "Vejtype (tracktype) for markveje og
skovveje"
- i teksten ville jeg skrive "Vej" i stedet for "Spor".

Sonny / sba-dk