[Talk-dk] At forbinde veje i Potlatch?

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Søn Nov 13 19:25:52 GMT 2011

Hejsa

Jeg sad lige og studerede nogle nye stier i Østerskoven nordvest for Haderslev
lavet af 'fru kock' og studsede over at de mange steder ikke er forbundet
korrekt. Jeg kontaktede hende og det viser sig at hun ikke helt forstår hvordan
veje forbindes. Jeg kunne godt tænke mig at hun blev hjulpet til rette, men da
jeg hidtil kun forsøgsvist har brugt Potlatch (og ikke bryder mig om den og
heller ikke finder den særlig gennemskuelig), må jeg bede en mere erfaren
Potlatch-bruger kontakte og vise hende til rette. Nogen der har lyst?