[Talk-dk] At forbinde veje i Potlatch?

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Søn Nov 13 19:33:23 GMT 2011

> Jeg sad lige og studerede nogle nye stier i Østerskoven nordvest for
> Haderslev lavet af 'fru kock' og studsede over at de mange steder ikke er
> forbundet korrekt. Jeg kontaktede hende og det viser sig at hun ikke helt
> forstår hvordan veje forbindes. Jeg kunne godt tænke mig at hun blev hjulpet
> til rette, men da jeg hidtil kun forsøgsvist har brugt Potlatch (og ikke
> bryder mig om den og heller ikke finder den særlig gennemskuelig), må jeg
> bede en mere erfaren Potlatch-bruger kontakte og vise hende til rette. Nogen

Der er blevet lavet nogle små video-lektioner til Potlatch2 (engelsk
tale) og der er lavet danske undertekster og her nævnes/vises det med
at veje skal knyttes sammen- måske hun kan kigge i den, hvis du evt.
sender linket til hende - Video kan ses her
http://www.universalsubtitles.org/da/videos/k2bPK2cc57iE/

vh
Søren Johannessen