[Talk-dk] Kopiering fra kommercielle kort

Kennet Nielsen kennetn at gmail.com
Ons Nov 16 21:14:36 GMT 2011

Hej.

Super godt.
Jeg har selv prøvet at undo noget af det men gav op fordi jeg ikke kun
finde ud af at bruge undo plugin'en til JOSM.
Den rundkørsel der forbinder Østerhåbsalle, Thorsgårdsvej og
Erhvervsparken i Horsens kommer nok også fra Krak.
Den findes i hvertfald ikke så den bør fjernes.
Men hvordan har du gjort ?
Laver du bare en ny edit eller bruger du JOSM undo plugin ?
Hvis det er nemt i JOSM må du gerne fixe den.

/Kennet