[Talk-dk] Kopiering fra kommercielle kort

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Ons Nov 16 21:27:31 GMT 2011

On 16-11-2011 22:14, Kennet Nielsen wrote:
> Hej.
>
> Super godt.
> Jeg har selv prøvet at undo noget af det men gav op fordi jeg ikke kun
> finde ud af at bruge undo plugin'en til JOSM.
> Den rundkørsel der forbinder Østerhåbsalle, Thorsgårdsvej og
> Erhvervsparken i Horsens kommer nok også fra Krak.
> Den findes i hvertfald ikke så den bør fjernes.
> Men hvordan har du gjort ?
> Laver du bare en ny edit eller bruger du JOSM undo plugin ?
> Hvis det er nemt i JOSM må du gerne fixe den.

Det var i store træk "manuelt". Jeg hev de veje som der var tale om ud fra
en extract ved hjælp af osmosis's --tag-filter på source tagget. Dette gav
mig så en .osm fil som jeg kunne åbne i JOSM. Herefter valgte jeg alle
nodes og sagde "Download forældre-veje/-relationer". Til slut markerede
jeg de veje der skulle slettes og slettede dem.

Men mht. rundkørslen, så sletter du den bare, som du ville slette alt andet.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk