[Talk-dk] ODBL overgang 1. april 2012

Esbern Snare esbensnare at gmail.com
Man Nov 21 08:44:22 GMT 2011

18. nov. 2011 15.15 skrev Carsten Nielsen <list_reply at toensberg.dk>:
> Men her har du vel allerede benyttet dig af den ikke odbl godkendte vej til
> at georeferere din nye vej og det er vel ikke ok.
jamen det har jeg ikke gjort, jeg har taget josm plugin'et og set at
et object (en skov) ikke var OdBL.

Derefter har jeg taget bing (bing er god i Odense) og fugro og lagt
skoven ind igen efter luft foto, at den så kom til at ligge oven i den
gamle ikke OdBL skov er  vel sagen uvedkommende, sådan er det jo skove
flytter sig ikke sådan.

> Det jeg var ude efter var om man kunne vurdere at det der var bidraget af en
> ikke Odbl bruger ikke er reel information/bevaret information,
> og derved kunne slippe for at slette.

Jeg har ikke læst licenserne grundigt nok igennem til at kunne svar på
det, men det kan man nåk ikke for så ville der vel ikke være et
problem.

Esbern