[Talk-dk] ODBL overgang 1. april 2012

Carsten Nielsen list_reply at toensberg.dk
Fre Nov 18 14:15:46 GMT 2011

Men her har du vel allerede benyttet dig af den ikke odbl godkendte vej til at georeferere
din nye vej og det er vel ikke ok.

Det jeg var ude efter var om man kunne vurdere at det der var bidraget af en ikke Odbl
bruger ikke er reel information/bevaret information,
og derved kunne slippe for at slette.

Carsten