[Talk-dk] hvordan er adressepunkterne kommet ind i OSM?

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Man Nov 28 14:08:41 GMT 2011

Første import i 2009 var et datasæt fra KMS
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/KMS Siden hen er nye adresser
kommet ind i OSM (import laves af Peter Brodersen) via data fra
GeoServicen http://geo.oiorest.dk/ - Geoservicen får ca. 4 gange om
året får nye/ændringer adresser mm fra BBR -

Du kan ikke gratis hos BBR få et samlet download - der skal man betale
nogle dataleverandører for dette udtræk. Men når du har adresser er du
velkommen til at sprede dem videre uden nogen form for betaling.

/Søren Johannessen