[Talk-dk] Nogen der kender sluseholmen?

Hedda Nilsson Orviste ZY0Q at tmf.kk.dk
Ons Nov 30 08:50:16 GMT 2011

Hej

Er der nogen der kender det nye sluseholmen godt?

Jeg har opdateret med tre af de nye gangbroer mellem husene. De kan ikke ses på de gamle luftfotos. Derimod har jeg svært at se hvor præcis passagerne igennem bygningerne går - dem der møder broerne. Er der nogen der kender disse og gerne vil opdatere dem?

Med venlig hilsen

Hedda Nilsson Orviste
Studentermedhjælper
Cykelsekretariatet