[Talk-dk] Datadonationer fra offentlige instanser

Emil Tin ZF0F at tmf.kk.dk
Ons Sep 7 09:41:09 BST 2011

som jeg tidligere har nævnt har vi (kbh's kommune) været i kontakt med IT og Telestyrelsen omkring udvikling af et værktøj der kan gøre det lettere at få offentlige data over i OSM. det kunne have mange former. f.eks. et værktøj der gør det lettere at sammenligne OSM og GIS, eller en webside hvor man kan tracke hvem der gør hvad - en slags geo-bugzilla, som offentlig myndigheder kan skriver automatisk til. så det er på ideplan, og input er velkomne :-)