[Talk-dk] Autorisation i forbindelse med oisfixes

Hjart hjart at milvus.dk
Tir Sep 13 08:52:20 BST 2011

Hejsa

Af en eller anden grund virker autorisationsprocessen i forbindelse med
oisfixes ikke for mig. Jeg har givet tilladelse (adskillige gange) og der står
også i min OSM-profil at oisfixes har adgang til at læse mine indstillinger, men
alligevel får jeg vedlagte dialog op hver gang jeg forsøger at rette et
vejnavn og et eller andet i processen forhindrer at jeg kommer længere. Er der
nogen der har oplevet noget lignende? Kan det have noget at gøre med at jeg
bruger Firefox under Kubuntu? Det har virket på et tidspunkt, hvor jeg fik
rettet nogle få vejnavne, men det er ved at være et godt stykke tid siden.

--
Happy mapping
	Hjart