[Talk-dk] Korrektioner af vejnavne - sankt sanct

Lars Thegler lars at thegler.dk
Ons Sep 14 22:30:51 BST 2011

2011/9/14 Soren Johannessen <soren.johannessen at gmail.com>:
> [...]

Vi skal lige passe på at huske grundregelen:

  ... you should always enter the full name as it appears on the
street name signs

  (https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Name)

Så hvad enten vi synes bedt om den ene eller dan anden stavemåde, så
må det som udgangspunkt være det, der står på skiltene, der bør fremgå
af OSM.

/Lars