[Talk-dk] Korrektioner af vejnavne - sankt sanct

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Tor Sep 15 07:28:36 BST 2011

Hvem siger, at vi gør det automatisk? ;-)
Jeg har rettet en Christian Winther efter at have tjekket navnet på
digteren. Jeg går da ud fra, at folk tjekker berømthedernes navne, før de
retter den slags. Ellers er rådet hermed givet videre.

Den 15. sep. 2011 07.42 skrev Soren Johannessen <soren.johannessen at gmail.com