[Talk-dk] Retten til vejen - om at undgå tab af veje når den nye licens er gældende

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Tor Sep 15 08:36:06 BST 2011

Enig, det må være at foretrække at slette og gentegne, hvor det er
overkommeligt.

Men det kan blive uoverkommeligt ved større ways. F.eks. er der sikkert
punkter på de fleste kystlinjer, der er blevet rørt af licensafvisere. Så
her må man nok forsøge at finde en pragmatisk løsning. Hvis man kan udpege
at en begrænset kystlinje, skovkant eller lignende er berørt, er det
naturligvis oplagt kun at gentegne denne del, men hvad hvis det ikke er
tilfældet?

Claus