[Talk-dk] Fjernelse af fantasifostre

Søren Due Jensen soeren at geoduerne.dk
Man Apr 30 05:46:54 BST 2012

Hvis den udemærkede funktionalitet til registrering af forkert stavede vejnavne blev udvidet til at kunne registrere ikke eksisterende veje, kunne vi måske undgå at adressenoder på sådanne veje bliver importeret. Så kunne vi bare slette de fake adressenoder, og undgå at mappe en ikke eksisterende vej.

Der er selvfølgelig så den risiko at vejen, kommer på et senere tidspunkt.

De gange hvor jeg har brugt proposed og source=fantasy er veje hvor der er tildelt adresser til en fremtidigt byggeri, men firmaet der skulle stå for entreprisen er gået konkurs inden første spadestik.

Sendt fra min HTC-telefon