[Talk-dk] ca 900 adressepunkter flyttet over til bygningpolygoner

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Søn Aug 5 20:14:25 BST 2012

>> Hvad er så problemet egentligt så?

Problemet er, som belyst en hel del gange på mailinglisten, at
addressepunkterne pr. lovdefinition ikke hører til bygninger, men til
matrikler og særlige interessepunkter. Det der snyder er, at de pr.
lovdefinition skal placeres på eventuelle hovedbygninger på matriklerne.

Jeg skal gerne forklare det til kortlæggeren, hvis du ikke selv har
lyst? Jeg opdaterer gerne wiki'en, hvis i peger på de relevante steder vi
kan udpensle det uden at tilføje bloat.

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe