[Talk-dk] Kommune/regionsgrænser ved kysten

Ole Laursen olau at hardworking.dk
Man Feb 13 12:38:36 GMT 2012

11. feb. 2012 22.52 skrev Jonas Häggqvist <rasher at rasher.dk>:
> Jeg svarer lige her, fordi jeg ikke har fået den her (måske var det en
> privat mail?).

Ja, jeg havde egentlig ikke tænkt mig at sætte det på dagsordenen. :-/
Kom bare til at tænke på det igen efter at have læst Frederiks indlæg.

> Der bliver ikke slettet eller rettet i punkter som der er
> rettet i med mindre en bruger tvinger en opdatering igennem på
> update_street.php siden - efter at have haft mulighed for manuelt at tjekke
> hvilke ændringer der er tale om.

Kan den egentlig finde ud af at flette oplysninger sammen? Jeg
spekulerer på om der stadig er en anbefaling om ikke at tagge de
tilføjede adressepunkter?

> Jeg har umiddelbart svært ved at se dette som værende særligt problematisk.

Enig. Især i forhold til værdien af at have adresserne.

Det kunne bare være fedt hvis man kunne slette og rette/tilføje tags
uden at livet enten bliver mere besværligt for
importeringsværktøjet/brugerne af dette eller man risikerer at få
overskrevet noget, enten automatisk eller ved et menneskeligt uheld.

Ole