[Talk-dk] Kommune/regionsgrænser ved kysten

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Lør Feb 11 21:52:16 GMT 2012

On 11-02-2012 16:20, Carsten Nielsen wrote:

> [...]

Jeg svarer lige her, fordi jeg ikke har fået den her (måske var det en
privat mail?). Der bliver ikke slettet eller rettet i punkter som der er
rettet i med mindre en bruger tvinger en opdatering igennem på
update_street.php siden - efter at have haft mulighed for manuelt at
tjekke hvilke ændringer der er tale om.

Det eneste der kan ske/sker automatisk er at punkter som er blevet slettet
vil blive oprettet igen.

Jeg har umiddelbart svært ved at se dette som værende særligt
problematisk. Den eneste ulempe er at vi ikke kan påvirke statistikken
over dækningsgrad ved at fjerne uønskede adressepunkter. Men statistikken
er jo ikke et mål i sig selv. At vi ender op med et par adresser som ikke
(evt. endnu) modsvarer noget vi kan finde i virkeligheden (planlagte
adresser, administrative adresser osv.) er da ikke 100% perfekt, men på
den anden side heller ikke noget større problem som jeg umiddelbart synes
det lyder som om det bliver gjort til.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk