[Talk-dk] Hvordan bruger man OSM-kort som baggrund for en vandrerute?

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Tor Jan 26 10:12:55 GMT 2012

Hej Sonny

Og velkommen til Dansk Vandrelaug - et eksempel med OSM og så en ruter lagt
henover ved hjælp af OpenLayer kan ses her

http://www.microformats.dk/kort/googlebike/osmfodsporet.html - hvor 2 KML
filer i forskellige farver er lagt henover - dette kan også gøres med GPX
filer - tag bare kode, tilpas og gør tilsvarende for jeres vandreruter.
Hvis du går live så mail gerne her - Så vi har endnu flere danske eksempler.

Nu vi lige har dig - Jeres medlemmer kunne udgøre en værdifuld kilde til at
indsamle geodata om POIs, stier i skove etc. - er det noget I har tænkt
over?

vh Søren Johannessen