[Talk-dk] Hvor er Hærvejen ?? - relationen er blevet slettet !!

Sonny Andersen sba at bukhmark.dk
Tor Jan 26 15:21:34 GMT 2012

Hej,-

Jeg må sige, at min tillid til OSM lige har lidt et alvorligt knæk.

Jeg har lige opdaget, at HawkPat har slettet relation 1792585 d. 30.
december 2011, så nu kan man ikke se Hærvejen på lonvia-kortet

Hvad gør man ved det ??

Som man kan se på wikien, så har jeg mappet 91% af de 282 km, så det bliver
lidt af et arbejde at få det op at stå igen.

Hilsen,
Sonny