[Talk-dk] Night of the living maps - i Denmark?

leif leiflodahl at gmail.com
Man Jan 30 18:13:05 GMT 2012

Hej alle,
Vi kan evt. arrangere et lille begynderkursus for interesserede på
tirsdag. Jeg kunne godt tænke mig at få "de rigtige" vaner på et
tidspunkt ;-) Hvem kan undervise? PS: Jeg betragter mig selv som nybegynder.

Hos Magenta kan vi godt arrangere noget video-link.

Kunne det være sjovt at en gruppe af 5-6 personer koncentrerer sig om et
afgrænset geografisk område a la zoom level 13. Så kan vi lave en lille
skærmfilm over processen.

F.eks.
http://www.openstreetmap.org/?lat=55.7231&lon=11.2708&zoom=13&layers=M

Hvis vi gør det i mindre grupper, må det være nogenlunde let at fordele
områder og emner mellem os.

Med venlig hilsen

Leif Lodahl