[Talk-dk] Er Dansk Cykel, Forbunds Southern Jutland cycle route map en OK kilde for data til OSM ?

Carsten Nielsen list_reply at toensberg.dk
Søn Jun 3 15:15:51 BST 2012

Jeg er desværre ikke istamd til at reverte sletningen af den oprindelige relation, og jeg
ved at ham der har slettet den vil være ked af at få revertet hele change settet. Jeg kan
heller ikke se den slettede relation da vis historik for den timerud hver gang.

Kan i give en instruktion i at undelete en relation ?

Carsten