[Talk-dk] Hjælp med revert af en fejlagtig sletning af en relation

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Søn Jun 3 18:15:21 BST 2012

Carsten Nielsen skrev:

> Er der nogen der kan hjælpe med at reverte sletningen af denne
> relation
> http://www.openstreetmap.org/browse/relation/157837
>
> Resten af changesettet, der indeholder sletningen, bør ikke revertes.

Det var dét, jeg forsøgte at forklare, men åbenbart ikke godt nok. Det
kan ikke lade sig gøre at reverté dele af en changeset; det er alt
eller intet.

Den slettede udgave af relation 157837 har version 36. Det må være
version 35 vi skal have genskabt, men jeg kan ligesom dig heller ikke
hente den, jeg får flg. besked:
> Sorry, the data for the relation with the id 157837, took too long
> to retrieve.

Måske skal man bare prøve på et senere tidspunkt?

Mvh,
mok0