[Talk-dk] Hjælp med revert af en fejlagtig sletning af en relation

Carsten Nielsen list_reply at toensberg.dk
Tir Jun 5 20:33:12 BST 2012

Efter lidt mailen med Morten Kjeldgaard, og lidt mailen på talk at openstreetmap.org fandt
jeg ud af at den oprindelige relation indeholder væsentligt flere way's end den nye, så
det var værd at forsøge at reetablere denne.

Og ud fra beskrivelsen her
http://help.openstreetmap.org/questions/4019/how-do-i-restore-data-that-was-lost-during-editing
så er det nu lykkedes mig at reetable relationen, så skal jeg bare have fjernet den nye.

Carsten