[Talk-dk] mok0 Garmin img-fil.

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Man Jun 11 23:20:04 BST 2012

On 10/06/2012, at 20.10, jørgen skibsted wrote:
> mok0 laver et ugentligt opdateret Garmin kort over Danmark, natten
> til tirsdag. Kortet er lavet ud fra geofabriks denmark.osm fil. Hent
> det her:
>
> gmapsupp.img (ca. 50 MB).
>

> Jeg synes at dette kort er lidt mere detaljeret, en de andre der kan
> hente på nettet. Desværre er filen nu kun på 8KB, mod tidligere ca
> 60MB.
> Er tjenesten lukket ned, eller er det mig der kløjs i det?

Et eller andet er sket, så der er gået kuk i produktionen af kortet.
Jeg kan ikke sige præcis hvad, men jeg har tidligere erfaret, at
processen er meget følsom over for størrelsen af kortet. Samtidig er
programmet mkgmap ekstremt RAM krævende, så der kan være alskens andre
problemer med serveren. Jeg prøver at kigge på det ASAP.

I mellemtiden har jeg lagt den seneste gmapsupp.img der duer til noget
ud på min server, den er fra 7. februar 2012.

Beklager!

Mvh,
mok0