[Talk-dk] mok0 Garmin img-fil.

jørgen skibsted jorgenskib at gmail.com
Tir Jun 12 14:42:39 BST 2012

Tak for svarene.

Jeg har skrevet til skattejægeren om problemerne med serveren, og anbefalet
at han prøver udgaven fra februar måned (skulle bla.a. bruges til noget med
spejdere).

Vi plejer at hente kortudsnit fra http://garmin.openstreetmap.nl/ når vi
skal ud at rejse. Der kan man hente hele Danmark og rejsemålet på een fil.
Hvis man er for grådig og henter for meget hjem, bliver min Dakota 20
langsom ved opstart. Noget med en ekstra ventetid på 10-20 sek, hver gang
GPS'en tændes. Så vi begrænser os, og henter kun det nødvendige.

Den Tyske hjemmeside ser interessant ud, kigger på den senere.

//Jørgen