[Talk-dk] Cykelruteplanlæggeren

Joris Kofman joriskofman at gmail.com
Fre Jun 15 10:58:28 BST 2012

Hej Emil Tin

jeg syns også jeres router er virkelig hurtig, jeg måtte forsøge med flere
adresse kombinationer for at blive overbevist om at performance generelt er
så høj, godt gået.

da jeg testede en rute
fra: Kærbøllinghusevej, Danmark
til: Kvak Mølle Vej, Østengård

lagde jeg dog mærke til at man bliver sendt på noget af en skovtur (jeg har
cyklet der mange gange, og det er faktisk en rigtig flot rute man bliver
ledt ud på, med rigtig mange højdemeter). Det er klart at man ikke må cykle
på den hovedvej der ligger der hvor det ville være normalt at gå over
vejen. Det er dog i praksis det som folk gør da man sådanset bare krydser
vejen, kunne man evt tilføje noget logik der kiggede på den afstand man
tilbagelægger på veje man ikke "må" køre på som cyklist? så kunne man jo
fin tune denne afstand til at undgå de fleste af denne slags problemer.

joris