[Talk-dk] Kontakt til andre korttegnere

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Søn Jun 17 16:21:10 BST 2012

Hej Kristian

I Potlatch 2 - klik en vej ud fx og i venstre side er der nu
oplysninger om denne vej - Klik så på "Advanced" nederst - Nu skulle
du få en liste af de forskellige "Tags" for den vej. Oppe lige under
"Save" er der et nummer - Klik på det nummer . Nu skulle der dukke en
liste op med de personer som har rettet den vej (listen er ordnet
kronologisk så de sidste ændringer er øverst). Du kan så kontakte dem
ved at klikke "Contact mapper" - Din OSM kontomail system vil nu åbne
og der vil være klar til at skrive en mail den den person som sidst
har rettet.

Se ved hæftet billede fil - hvordan det ser ud i Potlatch 2.0

vh Søren Johannessen