[Talk-dk] Kontakt til andre korttegnere

Kristian Krægpøth k.kragpoth at gmail.com
Søn Jun 17 16:44:49 BST 2012

Hej Søren

Tak for hjælpen, det ser ud til at fungere.
Der når godt nok ikke at komme nogen personer på listen inden computeren
går i stå.
Men når jeg trykker på knappen "More details" i bunden af skemaet, åbner et
nyt vindue med oplysninger om i hvert fald én redigering.
Nu kan jeg se at det "ID", som Nick omtalte, jo må være det nummer, som du
henviste til, og ikke ordet ID.
Jeg skal have det her IT ind med skeer - små skeer.

Vh
Krægpøth

Den 17. jun. 2012 17.21 skrev Soren Johannessen <soren.johannessen at gmail.com